nuffnang

ohbelog

apesal

rakan blog

Tambah Trafik Anda

latest posts

Tuesday, March 13, 2012

Personal Trainer Sanggup Gemukkan Badan Untuk Faham Perasaan Orang Gemuk

Drew Manning ialah seorang yang gile bina badan. Selepas beberapa orang berkata yang dia tak pernah merasakan bagaimana perasaan menjadi gemuk, dia mula berfikir, dan berhasrat untuk menjadi gemuk. 





Jadi dia merangka program satu tahun yang merangkumi 6bulan untuk menambah berat badan, dan lagi 6bulan untuk mendapatkan bentuk badan yang asal. Dia mengupdate segala update terbaru di website fit2fat2fit.com yang menunjukkan gambar, video, dan apa yang terlintas difikiranya selama satu tahun tersebut.




Pada asalnya Manning merancang untuk menambah 50, 60 pound untuk 6bulan pertama, tapi hanya dengan 5 bulan dia sudah menambahkan 70 pound berat badan. pada 15 october dia menambahkan 13inci saiz pinggang dan jumlab berat badan naik kepada 263 pound. Dia yang sebelum ni seorang trainer yang conficdence, mula mempunyai masalah dengan perkahwinanya, mula membenci diri sendiri dan susah untuk membuat kerja harian seperti mengikat tali kasut.

Dia juga mengaku mula menjadi ketagih kepada makanan yang berlemak dan bergula seperti soda. Dia tak boleh hidup tanpa soda dan akan menjadi sakit kepala dan murung kalau tak dapat soda.




Dia berharap apa yang dibuatnya akan memberi harapan kepada orang awam dan membuktikan bukan mustahil untuk menjadi kurus. Skarang dia lebih memahami orang gemuk dan menjadi personal trainer yang lebih baik.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...